Sabtu, 31 Disember 2011

MY HANDSOME BOYFRIEND

Assalamualaikum..

STTP je la ye...mulai hari ni...I’m not single anymore...yeeha!!!


Okeh...agak pelik statement tu...korang x rase ke?...Sengal je aku ni kan??kalau korang rase pun mane la aku tau,iye dok?hoho..okeh2...melalut sudah..


A few days back...aku ade cite pasal tmpat kerja aku bserta pakej kelas poco-poco tanpa henti kan? Hingat x?? Kalau x ingat...sila hantuk kepala anda di dinding....okeh?



Okeh2...x habis2 melalut


Alkisahnye...
Setiap petang...kat tmpat keje aku....sorang mamat ensem ni akan lalu lalang kat dpan pintu masuk tmpat tuisyen tu...motif??? Entah...aku pun x tahu..hoho


Nak dijadikan crite..ade satu hari tu...die pun masuk la nak berkenalan ngan aku...pas tu kitorang pun bermesra-an ditemani  kumpulan Kpop Wonder Girls yg menari bgolek2 sambil  mnyanyi lagu hit mereka; ‘ I want Nobody But You’ secara live!...(penipuan smata-mata)..hoho


Owh...lupe pulak...dalam Wonder Girls tuh dok menyanyi berguling-guling...aku sempat gak berphotogediks ngan mamat tuh...aku tahu korang mesti  curious nak tengok mamat ensem tu kan??..hoho...(aku memang suka syok sendiri)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jeng...jeng..jeng
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

boyfriend kichik yg ensem...hoho


Amacam...ensem x mamat kichik nih??hoho...ni la boyfriend aku yg setia menemani  di kala kesunyian dan kebengong-an melanda diri ini..lautan api snggup direnangi smata-mata untuk bermanja-manjaan smbil bkejar-kejaran bdua denganku...(err..tdapat unsur2 hiperbola di situ)


Di saat aku hampir mghembuskan napasku yg terakhir akibat kebosanan yg teramat...dia hadir menjelir-jelir lidah di luar entrance tmpat keje aku lalu mmbuat aku ktawa tersedak-sedak..


owh....Ajijul...you’re my knight in shining armour...hoho..


Inchik Boolat???


Owh...itu blakang cite...hoho..kirenye aku tgh curang lah ni kan?Okeh2...sila jangan kasi tau Inchik Boolat...nnti aku blanje korang lollipop sorang sebatang... :P

Ok la...aku nak p keje nih...nak p jumpa boyfriend kichik aku..tatatititutu...


BONUS : 
Comel tak???hoho

Baju matching gittew...hoho


2 ulasan:

  1. mati2 aq ingt pakwe btol ko.. ahaks ! ko da brjaye tipu aq !!!! :D

    BalasPadam
  2. haha...gempak tak??hoho..(dgn gaya mganjing yg paling sinis)

    BalasPadam